vrijdag 9 augustus 2013

School, zwemmen en plannen.

Hoi !

Vandaag heb ik na een hele lange tijd weer een artikel voor jullie. In dit artikel wil ik even wat dingen zeggen, uitleggen en vragen.

Waarom zolang geen artikel?

Ik had geen eigen laptop en mijn moeder zat heel vaak op de laptop dus dat was een beetje lastig.. Ten tweede had ik pas 15 juli vakantie, en voor die tijd was ik heel hard bezig met oefenen voor de musical (afscheidsmusical) en moesten de laatste schooldingen worden afgemaakt.

Ik wil gaan proberen om vaker een artikel te schrijven wat sowieso nu ook makkelijker gaat, omdat ik een eigen laptop heb, en omdat ik gewoon weer meer zin in heb !

School.

Ik ga dus naar de middelbare, voor diegene die willen weten wat ik ga doen ik ga tweetalig vwo doen. Wil je weten wat dat is laat het dan achter in de comments dan maak ik er een apart artikel over. Naar welke school ik ga dat zeg ik niet puur vanwege privacy.

Zwemmen.

Aankomend seizoen/jaar ga ik waarschijnlijk zo'n 13 uur in de week trainen. Ik ben dus bijna elke dag op pad en ik heb natuurlijk ook nog school ! School gaat voor maar voor het zwemmen moet ik ook wat over hebben !

Plannen.

Ik krijg pas 3 september me rooster dus ik kan ook dan pas in gaan plannen wanneer er video's en artikelen online komen.. Dat is niet heel handig maar oke. Ik moet het ermee doen. Mijn voorlopige planning zien jullie zo omdat ik eerst nog wat anders wil vertellen.

Nieuw kanaal .

Zoals jullie misschien weten heb ik ook al een blog gehad met Farrah, beautytimex op youtube. Dat ging alleen niet zo goed. Ik stak er namelijk heel veel tijd in en Farrah gewoon wat minder. Nu zal ik ook minder tijd gaan krijgen en word het gewoon wat eerlijker verdeeld. We willen een blog gaan maken en een youtube kanaal. Lijkt jullie dat leuk? Ik zal deze blog ook nog wel onderhouden maar mijn youtube kanaal niet. Ik ga namelijk ook gewone beautyvideo's gaan maken op dat kanaal. Maar ik ga op dat kanaal een soort van series maken: daar komt nog een artikel over op deze blog maar ook op de nieuwe blog, en een video op dat nieuwe kanaal. Zodra ik dat kanaal heb aangemaakt laat ik het jullie weten.

Voorlopige planning.

Ik heb dus 2 blogs en een youtube kanaal. Ik heb al een soort van planning gemaakt maar omdat ik mijn rooster nog niet weet , weet ik niet of die soort word.


Maandag/Dinsdag: Artikelen typen voor xmoppieamy.blogspot.nl : 1 online
Donderdag/Vrijdag: Artikelen typen voor mijn andere blog : 1 online
Zaterdag/Zondag : Video maken en bewerken voor mijn andere blog.

Ik wil misschien nog wel wat gaan doen met xmoppieamy.beauty maar dat weet in nog niet zeker !

Hopelijk zijn jullie nu weer een beetje op de hoogte !

Kussies , Amy

Lijkt je Happyindos een leuke naam? (spreek uit al : Heppie indoos)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten