vrijdag 28 juni 2013

Afwezigheid.

Hallo Allemaal,

Vandaag eindelijk weer is een artikel! Ik heb namelijk weinig zin, tijd en inspiratie voor artikelen. In video"s op youtube kan ik gewoon beter mijn ei kwijt. Ik doe dat ook gewoon met veel plezier. Nou weet ik dat er ook wat mensen kijken op mijn blog dus zal ik niet helemaal stoppen met artikelen schrijven. Ik moet gewoon even wat ideeën bedenken en ze daarna uittypen! Hebben jullie nog ideeën? Laat ze achter bij de comments.

Youtube.

Zoals ik net al zij vind ik youtube video's maken gewoon veel leuker! Maar ook hiervoor heb ik weinig inspiratie. Editen gaat ook nog niet helemaal perfect dus ja...

Ik hoop dat jullie nu een beetje de stand van zaken kennen..

x Amy

Blog : www.xmoppieamy.blogspot.nl
Youtube : xmoppieamy.beauty
Email 1: amyvanderwell@live.nl
Email 2: xmoppieamy.beauty@gmail.com
Kik : xmoppieamy
Snapchat : xmoppieamyy
Twitter : @xmoppieamylaura
Instagram: xmoppieamy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten