zondag 11 augustus 2013

Ebay !

Welkom !

O my gosh , wat is Ebay een leuke site ! Ik kijk daar wel eens op , omdat ik een niet zo bekende telefoon heb en er zijn dus weinig hoesjes voor te vinden.

Maar op Ebay , wat een leuke hoesjes ! En dan die prijs het kost helemaal niets ! Ik laat jullie mijn favoriete hoesjes zien op dit moment !


 Ik vind hardcase hoedjes altijd lastig. Ze zitten goed om je telefoon maar beschadigen wel. Al heb je op ebay wel een aantal goedkope en superleuke hoedjes. Ook siliconen hoesjes zijn leuk en beschermen goed ! Ze zijn vaak alleen duurder en groter. Ik heb trouwens de samsung galaxy s advance.
Tribal/aztec en een snor !
Lekker neutraal maar supercute door het ankertje !

Hoe cute !
Een leuke dromenvanger super cute !


Superschattige snorretjes .
Dreams ! Volg ze ..




Hier bijt er een katje in je telefoon ook zo cute !
Deze vind ik het minst leuk van allemaal maar toch zijn ze best schattig.


En deze ! Eindelijk een Rilakkuma beertje voor mijn telefoon! Dan wel niet de echte maar , YES ! , ze bestaan voor mijn telefoon !!



In dit artikel zeg ik echt te vaak cute. Sorry ! , de opmaak is ook niet super mooi of netjes maar het lukte gewoon niet.. Ik moet nog even oefenen ! Ik ben zeker van plan om wat hoesjes te gaan bestellen de volgorde gaat zo:

Stitch
Tribal/aztec met snor
Rilakkuma beertje
Dromenvanger met blauwe en roze cirkel
Anker
Andere dromenvanger
Kat
Snor
Varkentje

En er zijn al bijna geen verzendkosten en als ze er zijn dan is het meestal 2 รก 3 euro/dollar !

Ben jij ook shopverslaafd? Of Ebay verslaafd? Laat het achter in de comments !

Kusies Amy











Geen opmerkingen:

Een reactie posten