donderdag 9 mei 2013

Gastbloggers!


Hoi Allemaal,

Zoals je al aan de titel hebt kunnen zien, zoek ik gastbloggers. Ik zet hieronder  een paar stukjes over hoe het dan gaat lopen en zo.

Waarom zoek ik gastbloggers?

Ik probeer nu elke dag een artikel online te zetten maar soms lukt het gewoon niet en als er dan gastbloggers zijn heb je toch elke dag een artikel.

Wat voor gastbloggers zoek ik?

Ik zou het leuk vinden om verschillende gastbloggers te hebben. Bijvoorbeeld een voor nail-art, make-up looks en fashion. 

Wat doet een gastblogger?

Een gastblogger schrijft een artikel die hij/zij vervolgens naar de hoofdblogger stuurt of zelf online zet. 

Heb je interesse mail dan naar xmoppieamy.beauty@gmail.com of stuur me een prive bericht op twitter (xmoppieamylaura). Je kan me ook een berichtje sturen op kik (xmoppieamy)

In het berichtje moet het volgende staan:

Naam
Leeftijd
Welke dag je zou willen.
Wat voor artikel je zou willen maken.
Een foto van jezelf.
En een emailadres. Ook als je het niet via de email stuurt. Heb je dat nou niet geef dan je telefoon nummer of iets anders waarop ik je makkelijk kan bereiken.

Heb je nog vragen stel ze dan in je berichtje.

xx Amy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten