woensdag 22 mei 2013

Dove deodorant.

Hoii hoii !!'

Vandaag heb ik voor jullie een artikel bijpassend bij de video die straks op mij youtube kanaal komt !!! De video is gefilmd met HD kwaliteit, maar dat is niet belangrijk bij dit artikel. Ik heb nog geen goede fotocamera maar mijn telefoon maakt ook redelijk goede foto's dus ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden.

Ik schrijf trouwens een artikel over de deo's omdat ik weet dat sommige meiden best wel zweten. Ik zelf ook en daarom ben ik deze deo's gaan testen voor jullie om te kijken of ze een beetje helpen !

Ik heb 5 dove deo's: Silk Dry, Invisible Dry, Beautyfinish, Dead sea mineral en GoFresh.

Het zij hele fijne deo"s die je 1 hoogstens twee keer op een dag aanbrengt. Ze zijn lekker betaalbaar en er is veel keuze!! 

Als je mijn video kijkt heb je nog iets meer informatie 

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten